Narudžba, plaćanje i dostava
Kako naručiti
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
Nakon što ste izabrali neki od naših proizvoda, možete ga dodati u „korpu“ klikom na dugme „u korpu“. Vašoj korpi možete pristupiti u svakom momentu klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu. Dok ste na stranici „korpe“, tu možete vršiti izmjene Vaše narudžbe.
Klikom na „korpa“ možete nastaviti svoju kupovinu.
Nakon što se izabrali sve željene proizvode, kliknite na dugme „kasa“, nakon čega ćete moći dovršiti proces naručivanja. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
Narudžbu možete izvršiti kao registrovani korisnik. Registrovani koristnici imaju prednost jer će uvijek biti blagovremeno obavješteni o najnovijim ponudama. Prilikom registracije, dobiti ćete kontakt formu u koju trebate unijeti svoje podatke neophodne za plaćanje i dostavu.
Potvrda narudžbe i račun biće Vam poslani na email adresu koju ste ostavili u kontakt formi.
Promjene ili otkazivanje narudžbe moguće je vršiti za vrijeme obrade iste. Možete nas kontaktirati na info@adali.ba što je prije moguće. Nakon što je narudžba potvrđena, nije moguće praviti nikakve dodatne izmjene niti otkazivanje. U tom slučaju možete iskoristiti svoje pravo na povrat.
Načini plaćanja
Nudimo Vam slijedeće načine plaćanja:
Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja / pouzećem
Plaćanje kreditnim karticama (jednokratno) preko Monri servisa
Plaćanje pouzećem
Ova opcija Vam omogućava da narudžbu platite gotovinom prilikom preuzimanja od dostavljača. Dostavljač brze pošte će Vas kontaktirati telefonom prije nego li dođe na navedenu adresu. Ukoliko Vas ne pronađe na adresi, kontaktiraće Vas još jednom, a nakon toga pošiljka će biti vraćena nama. Ova opcija je dostupna samo unutar Bosne i Hercegovine.
Jednokratno plaćanje karticom putem Monri Servisa
Kod ove opcije možete plaćati slijedećim karticama
Mastercard®
Maestro®
Visa®
Sigurnost plaćanja karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128 bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa.
Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Možete biti sigurni da su Vaši podaci sugurni od neovlaštenog pristupa trećih lica, s obzirom da se prenoe u šifriranom obliku pomoću SSL protokola. Web stranica je zaštićena SSL certifikatom i svi lični podaci se obrađuju povjerljivo.
Od Vas će biti zatraženi slijedeći podaci:
Broj kartice
Datum isticanja kartice ( na prednjoj strani)
Sigurnosni trocifreni broj (na zadnjoj strani)
Dostava
Sve narudžbe unutar BiH dostavljamo putem BH Pošte.
Dostava unutar Bosne i Hercegovine su 9 KM. Nakon narudžbe, potrebno nam je 1-2 dana da pripremimo Vašu narudžbu za slanje, a nakon toga vrijeme dostave je 24h-72h sata zavisno o adresi dostave.
Naši proizvodi biće upakovani na način, da u normalnim uslovima dostave, ne mogu biti oštećeni u transportu.
Molimo Vas da prilikom preuzimanja provjerite da li ima eventualnih oštećenja i da ih odmah reklamirate dostavljaču. Prilikom preuzimanja narudžbe, dužni ste potpisati potvrdu o preuzimanju.
Reklamacije, povrat i zamjena
U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača u BiH, svaki Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, na povrat i to u roku od 15 dana od dana preuzimanja, odnosno izvršene dostave kupljene robe s tim da proizvod nije oštećen niti korišten. U slučaju povrata proizvoda, pokrivate samo trošak povrata. Period od 15 dana pošinje od dana preuzimanja narudžbe.
Obavijest o povratu unutar roka od 15 dana od datuma preuzimanja, odnosno dostave kupljenih artikala, Kupac je treba da dostavi zahtjev u pisanoj formi u roku od 15 dana od dana preuzimanja proizvoda. Molimo Vas da zahtjev šaljete na info@adali.ba
U slučaju nedostatka na proizvodu, obavezujemo se da ćemo na zahtjev i po izboru kupca ili zamjeniti proizvod sa nedostatkom drugim identičnim novim ispravnim proizvodom ili ćemo vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i iznosu povrata, kupac će primiti u roku od 10 dana putem emaila, od dana primitka vraćene robe. Povrat novčanih sredstava, biti će izvršen u roku od 7 radnih dana od dana obavijesti prema kupcu.